Termeni si conditii

arrowMagazinul virtual www.profistore.ro este operat de către SC Profimatic SRL, C.U.I. : RO20015464, număr de înregistrare la ONRC: J12/4326/2006, având sediul social în Cluj-Napoca, str. Donath, nr. XV/58. Toate relațiile comerciale ocazionate de achiziția unui produs din magazinul virtual www.profistore.ro se nasc între societatea comercială mai sus menționată și inițiatorul achiziției (persoană fizică sau juridică). Acestea apar în urma materializării dorinței cumpărătorului de a achiziționa bunuri sau servicii din magazinul on-line www.profistore.ro prin plasarea unei comenzi, aceasta fiind dovada existenței intenției de cumpărare din partea clientului (persoană fizică sau juridică). În urma procesării comenzii, societatea noastră emite o factură fiscală sau o factură proformă, aceasta fiind dovada existenței unui contract între societatea noastră ca și vânzător și client (persoană fizică sau juridică) ca și cumpărător. Relațiile comerciale evidențiate mai sus se supun următoarelor condiții generale:

arrowCumpărătorul își exprimă intenția de a achiziționa un bun sau un serviciu din magazinul virtual www.profistore.ro plasând o comandă pentru acel bun sau serviciu. Plasarea comenzii se face telefonic sau prin e-mail. În momentul în care cumpărătorul decide să plaseze comanda este de acord cu aceste modalități de comunicare și acceptă să fie contactat pentru a i se comunica detalii legate de comanda plasată.

arrowPlasarea unei comenzi nu înseamnă și confirmarea automată a acesteia. Magazinul on-line vă va trimite câteva mesaje după plasarea comenzii dumneavoastră pentru a vă mulțumi și a vă confirma că această comandă este în curs de procesare. În funcție de disponibilitate în stoc și de posibilitățile de a expedia produsele, un specialist al www.profistore.ro vă va contacta pentru a vă confirma blocarea în stoc a produsului și pentru a stabili împreună cu dumneavostră detaliile legate de livrarea produselor. Veți primi apoi un alt mesaj care vă va confirma că produsul dumneavoastră va fi expediat.

arrowÎn cazul în care produsul nu este în stoc, se va conveni asupra unei date ulterioare de livrare pentru acest produs sau în cazul în care clientul refuză propunerea specialistului www.profistore.ro, comanda va fi anulată, urmând ca dumneavoastră să primiți un mesaj în acest sens. Angajarea unei date de livrare ulterioară nu presupune nici un fel de obligație suplimentară pentru client, acesta poate ulterior să refuze oricând coletul. Totuși, pentru a optimiza fluxul de colete și pentru a evita cheltuieli suplimentare este de preferat ca dumneavoastră să anunțați compania noastră, în cazul în care nu mai doriți expedierea uleterioară a coletului, înainte de termenul la care se expediază, stabilit inițial de comun acord.

arrowMagazinul nostru nu trimite automat numerele de însoțire ale coletelor, însă, la cerere, vă va fi furnizat numărul de însoțire al coletului expediat către dumneavoastră cât și numărul de contact al curierului local.

arrowComenzile sunt procesate în ordinea cronologică a plasării lor, echipa www.profistore.ro face toate eforturile pentru a procesa o comandă plasată în maxim 24 de ore de la data plasării acesteia.
Comenzile plasate și confirmate până la ora 15:00 vor fi expediate în aceeași zi, cu excepția celor pentru care a fost solicitat expres un alt termen de livrare.

arrowProdusele în cazul cărora s-a optat pentru varianta de plată ramburs la primirea coletului vor fi expediate după regulile mai sus menționate, cele pentru care s-a efectuat plata prin intermediul unui mijloc de plată electronic vor fi expediate în aceleași condiții, dar nu având ca și referință momentul plasării comenzii ci momentul în care plățile pot fi verificate în conturile noastre.

arrowÎn cazul expedițiilor care se vor achita ramburs la primirea coletului veți recepționa aparatul împreună cu următoarele documente: factură fiscală, certificat de garanție și chitanță pe care o veți primi de la curier. În cazul expedițiilor plătite prin mijloace de plată electronică, vi se va pune la dispoziție o factură proformă înaintea expedierii coletului, ulterior plății și expediției, veți primi odată cu aparatul aceleași documente ca și în cazul plății ramburs, mai puțin chitanța.

arrowSocietatea noastră se angajează să livreze produsele în cel mult 48 de ore din momentul în care plățile sunt verificate în conturile noastre. După momentul livrării, la cerere, societatea noastră poate pune la dispoziția clientului numărul de urmărire al coletului și numărul de contact al curierului. Compania noastră nu răspunde pentru întârzieri ulterioare expedierii coletului, responsabilitatea în această situație fiind transferată firmei de curierat în momentul predării coletului.

arrowVă recomandăm să verificați integritatea fizică cât și funcționalitatea produselor imediat după primirea coletelor pentru a exclude posibilitatea ca integritatea bunurilor din colet/colete să fi fost afectată în timpul transportului. În cazul în care este constatată o problemă legată de integritatea sau funcționalitatea produselor comandate și livrate de curier trebuie sesizată imediat societatea noastră la unul dintre numerele de telefon menționate în secțiunea CONTACT sau la adresa service@profistore.ro cât și firma de curierat care a transportat coletul. Ulterior, compania noastră se va ocupa de rezolvarea acestei probleme în cel mult 7 zile.

arrowProdusele comercializate de noi prin intermediul magazinului virtual www.profistore.ro beneficiază de garanții conforme cu legislația în vigoare, pentru care garanția este asigurată fie de compania naostră, fir de importatorul oficial al produsului în România. Toate produsele sunt însoțite de certificate de garanție emise fie de societatea noastră, fie de importatorul oficial. În cazul apariției unei defecțiuni sau neconformități, trebuie să contactați unul dintre specialiștii noștri la unul dintre numerele de telefon puse la dispoziție sau trimițând un e-mail la adresa: service@profistore.ro. Mai multe informații regăsiți în pagina specială dedicată acestui subiect: http://profistore.ro/garantie-2/ .

arrowReturnarea produselor se poate face în condițiile legale. Pentru mai multe detalii legate de acest subiect consultați pagina: http://profistore.ro/retur-2/ sau contactați-ne telefonic.

arrowÎn cazul apariției unui eveniment de forță majoră nici una dintre părți nu poate fi trasă la răspundere pentru ne-executarea obligațiilor asumate. Forța majoră este acel eveniment care nu poate fi controlat sau evitat de nici una dintre părți și care are o terță cauză.

arrowConținutul magazinului virtual www.profistore.ro poate fi modificat oricând, fără aviz prealabil, comenzile recepționate și confirmate vor respecta termenii și condițiile existente în magazin la momentul încheierii contractului. Conținutul digital existent în magazinul virtual (imagini, texte, logo, etc.) este proprietatea SC PROFIMATIC SRL și nu poate fi copiat, modificat sau utilizat fără acordul prealabil al societății noastre.