Retur şi reclamaţii

Produsele achiziționate de pe site-ul online www.profistore.ro, proprietate a SC Profimatic SRL, pot fi returnate conform prevederilor legale în vigoare (O.U.G. 34/2014) în maxim 14 zile calendaristice de la data achiziției fără justificare în următoarele condiții:

  1. Produsele sunt achiziționate din magazinul virtual www.profistore.ro iar clientul deține documente justificative în acest sens (factură fiscală, dovadă a efectuării plății, etc.)

  2. Produsele sunt returnate în ambalaj original, cu toate accesoriile furnizate în coletul de fabrică, însoțite de documentele emise de vânzător (www.profistore.ro), fără urme de folosire sau uzură.

  3. Compania noastră nu acceptă returul produselor utilizate, care prezintă zgărieturi, îndoituri, julituri, urme de amprente digitale, ambalaje deteriorate, lipsesc unele componente sau accesorii, etc.. În acest caz, returul este posibil doar în condițiile în care, în urma evaluării este aplicat asupra sumei inițial plătite un scăzământ egal cu suma manoperelor sau pieselor care necesită efectuate/schimbate pentru a readuce aparatul în starea de conformitate (inițială). Acest scăzământ se comunică după ce produsul este evaluat de către un specialist www.profistore.ro.

  4. În cazul în care împreună cu produsul au fost expediate cadouri, vouchere sau orice altă formă de fidelizare/promovare, acestea trebuie returnate împreună cu produsul care face obiectul sesizării, în caz contrar, returul poate fi refuzat sau aplicat asupra sumei inițiale un scăzământ egal cu valoarea acelor produse/servicii care însoțesc produsul achiziționat.

  5. În cazul în care împreuna cu produsul achiziționat este oferită o formă de fidelizare de tipul unui serviciu sau a unui bun fungibil, utilizarea acelui serviciu sau folosirea acelui bun anulează posibilitatea returnării produsului, acesta putând fi returnat doar în condițiile în care contravaloarea bunului/serviciului este scăzută integral din suma achitată inițial.

  6. În cazul în care se dorește returul produselor trebuie solicitat acest lucru prin intermediul formularului de retur disponibil pe website sau trimițând un e-mail la adresa retur@profistore.ro în care să menționați numărul facturii fiscale în baza căreia s-a făcut achiziția, datele dumneavoastră de contact precum și alte detalii care pot facilita desfășurarea în bune condiții a operațiunii de retur. În cel mai scurt timp veți fi contactat de către un operator www.profistore.ro pentru a pune la punct detaliile operațiunii de retur. Imediat după primirea solicitării dumneavoastră veți primi un mesaj care să confirme faptul că solicitarea dumneavoastră a fost înregistrată.

  7. Cheltuielile de transport în ceea ce privește returul intră în sarcina cumpărătorului, acesta fiind cel care inițiază procedura de retur, cu excepția cazului în care cumpărătorul acceptă ca bunurile să fie preluate de către vânzător (www.profistore.ro), contra unei taxe suplimentare de 25 sau 50 RON, în funcție de tara produsului returnat. În acest caz, compania noastră va iniția procedura de retur prin intermediul firmelor de curierat partenere, în cel mult 2 zile lucrătoare de la trimiterea intenției de retur și confirmarea primirii acesteia.

  8. Compania noastră preia produse returnate doar de pe teritoriul României.

  9. După preluarea coletului de către un specialist al www.profistore.ro produsul va fi supus unei analize în urma căreia vor fi stabilite eventualele mențiuni necesare sau returnarea sumei inițial plătite de cumpărător. În cazul în care nu există mențiuni, cumpărătorul va fi contactat de un specialist www.profistore.ro pentru a stabili detaliile legate de rambursarea sumelor inițial plătite. Dacă în urma analizei există mențiuni care trebuie aduse la cunoștința cumpărătorului, un specialist al www.profistore.ro va contactat cumpărătorul și îl va înștiința asupra eventualelor neconformități sau scăzăminte care trebuie aplicate.

  10. În cazul în care este necesară aplicarea unor scăzăminte asupra sumelor inițiale achitate, acestea vor fi comunciate în scris cumpărătorului împreună cu dovezile justificative. Pe cale amiabilă, va fi convenită suma și metoda prin care vor fi rambursate sumele.

  11. În cazul în care există litigii legate de returul produselor acestea vor fi soluționate prioritar pe cale amiabilă, în caz contrar, atât vânzătorul (www.profistore.ro) cât și cumpărătorul se pot adresa organelor competente în a soluționa astfel de litigii.

  12. Sumele care trebuie returnate vor fi înapoiate de compania noastră în maxim 14 zile calendaristice.

  13. NU pot fi returnate, conform legii, următoarele tipuri de produse:

    a) produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar

    b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid

    c) produse consumabile desigilate aferente oricărei categorii de produse din ofertă

    d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator

    e) produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

    f) înregistrări audio, video, sau programe informatice sigilate sau cu cheie/cod

    g) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material.